wtorek, 19 lutego 2013

Brelok informatyka RJ-45

Być może niektórzy widzieli albo nie ale ostatnio w wolnych chwilach robię breloki wtyczki dla znajomych i rodziny, a od jakiegoś czasu sprzedaję je na Allegro. Przez chwilę miałem konkurencję ale szybko się zmyła. Reklamowali się, że ich wtyczki utrzymają 5l płynu do spryskiwaczy, nie chcąc być gorszy zrobiłem zdjęcie jak moja wtyczka utrzymuje ponad 5l płynu do spryskiwaczy, stąd ten dziwny obrazek na aukcji. (Mogłem po prostu podpisać kontrakt)


Jeśli ktoś ma ochotę na taką wtyczkę to przy zakupie minimum 4 breloków wysyłka gratis, tylko proszę wpisać że jesteście z bloga :) Chcąc zainteresować większą część społeczeństwa nawet dodaję do innych wysyłanych paczek taki gratisowy brelok z informacją, gdzie można kupić więcej.



Jak mawiał klasyk: 
"To jest kawał naprawdę dobrego breloka"
Link do aukcji

Niedługo możecie się spodziewać recenzji Nexusa 7 lub zapalania diody przy użyciu ATmegi32 krok po kroku i używania przycisków. Wiele osób prosiło też o prosty poradnik jak zacząć programować na Androida :) Mam sporo zapisanego jako wersje robocze, niektóre rzeczy to już gotowe poradniki inne to same pomysły z tytułem. Zobaczymy co czas przyniesie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz