środa, 15 maja 2013

7 maja - matura z matematyki, Niekryty Krytyk i Google I/O

Statystyki
Jak widać 7 maja odbył się egzamin maturalny z matematyki podstawowej w której również miałem zaszczyt uczestniczyć :) Uwielbiam statystyki i oglądać jak zmieniają się one pod wpływem jakiegoś wydarzenia, po 7 maja widzimy jak spadła liczba aktywnych instalacji. Przepraszam, że nic nowego się nie pojawia ale już niedługo koniec matur i będę mógł wrócić do swoich ulubionych zajęć :)

Mam wiele nowych rozpoczętych aplikacji, które będę miał okazję zaprezentować Państwu w najbliższym czasie. Wielkimi krokami zbliżają się konferencje m.in. E3 oraz Google I/O 2013, spodziewam się wielu nowości które na pewno zaprezentuję Wam na blogu przy pomocy mojego Nexusa 7, a nagrywać będę niestety Motorolą RAZR, ponieważ niczego innego nie mam pod ręką. Ostatnio niejaki Niekryty Krytyk ogłosił konkurs w którym można wygrać kamerę, której używał do nagrywania swoich materiałów, trzeba tylko przedstawić swoją pasję na jego "fejsbukowej" tablicy. Trzymajcie kciuki :)
 Ponadto podczas przygotowań marnowałem czas na wcześniej już wspomnianym "fejsbuku" i założyłem, trochę z potrzeby rozluźnienia, zrobienia sobie przerwy od pracy, "fanpejdże". PlayStation 4 oraz drugi o głupszej nazwie Papryka z Gimpa

Pozdrawiam,
tegoroczny maturzysta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz