wtorek, 18 czerwca 2013

Aktualizacja aplikacji Prawa Murphy'ego


Aktualizacja zajęła mi dość sporo czasu, ponieważ pierwszy raz zetknąłem się z gestami jeśli chodzi o programowanie, a jeszcze więcej spędziłem w Gimpie nad ikonką, która nie jest piękna ale lepsza od starej - rozmazanej. Mimo tego, że nowa wersja aplikacji już jest w sieci, już teraz mam sporo planów i pomysłów na dalszy rozwój. Jednym z nich jest zabawa z biblioteką jsoup i wysyłaniem na serwer informacji, ile osób dodało jakiś cytat do ulubionych. Dzięki temu mógłbym utworzyć top listę.

Mam jeszcze dwa pomysły na aplikacje, których nie ma na Google Play, a mogłyby być przydatne. Póki co nie zdradzę co to będzie. Ostatnio bawiłem się również silnikiem libGdx, który bardzo polecam w zamian za AndEngine. Wg mnie jest zdecydowanie bardziej przejrzysty i oczywisty. Bardzo łatwo się domyślić co gdzie i jak ale to tylko moje zdanie, być może jestem specyficzny.


Żeby ściągnąć aplikację Prawa Murphy'ego zapraszam na Google Play. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz