poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Gwarancjalaptopa.pl

Ostatnio sprzedałem swojego wspaniałego MSI U270 i od jakiegoś czasu szukam większego laptopa, ale im dłużej szukam tym bardziej wiem, że nic mi nie odpowiada. Znalazłem swojego faworyta jakim był Lenovo Y580, bardzo popularny model, ale artykułów i niezadowolonych użytkowników równie dużo.
Głównie z powodu złego serwisu, który przeszedł ich laptop. Przez ostatnie kilka dni nie widziałem nic innego, po za niezadowolonymi postami ludzi, którzy dostali laptopa z serwisu razem z wyceną naprawy pogwarancyjnej. Szukałem nawet jakiegoś spisu / zbioru takich przypadków, ale jak zgadujecie nie znalazłem, stąd pomysł na coś takiego. Strona jest bardzo prosta, jej stworzenie nie zajęło mi mniej niż 24h. Mam nadzieję ze zyska popularność i będzie pomocna w przyszłości.
W takim razie nie zostaje mi nic innego jak zaproszenie wszystkich na stronę www.gwarancjalaptopa.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz