niedziela, 2 października 2011

[C++/SDL/OPENGL] Miner Pre-Alpha - krótki film


Od ostatniego razu dodałem trochę tekstur i własnoręcznie (sic!) stworzonych obrazków. W kodzie nadal panuje lekki chaos ale bardzo ewoluował, pomimo tego że nie widać jakiś większych zmian w działaniu.



Mam straszny problem ze sterowaniem. Przy zetknięciu gracza ze skałą od razu jest ona niszczona, chciałbym aby najpierw postać gracza się zatrzymała przy niej, a dopiero po drugim wciśnięciu klawisza była niszczona. W tym momencie nieznajomość SDLa daje się we znaki, bo nie za bardzo wiem co mogę wykorzystać do tego celu. Oczywiście udało mi się uzyskać taki efekt ale musiałem zastosować 4 dodatkowe pętle for, co nie za bardzo mi się uśmiecha :) Podczas przesyłania filmu zdążyłem dodać "HUD" czyli stan ilości pieniędzy, życia i miejsca w "plecaku" razem z piktogramami. Potrzebuję jeszcze prowizorycznych obrazków dla gracza, żeby stworzyć animację chodu i machania kilofem. Sam za nic w świecie tego nie stworzę.  



Standardowo, kontakt do mnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz