piątek, 30 grudnia 2011

[Android] Meme App




"Bo pojawiła się dziura... a ja jestem zapchaj" 


Tadaaa! Pierwsza "aplikacja" która spełnia jakąś funkcję, jeśli  można tak powiedzieć o odtwarzaniu głupich dźwięków. Wszystkie poprzednie służyły raczej do zobaczenia jak działają frameworki na Androidzie, więc szkoda było w ogóle marnować internet na dodawanie postów z nimi. To dzieło rodzone w bólach miało zawierać wszystko co tylko wymyślę. Zawsze tak robię, po nauce jakiegoś działu lub języka tworzę sobie apkę, która "spina" całą moją wiedzę na ten temat. Pomaga zapamiętać a w przyszłości może posłużyć jako przykład.




 Jeśli chodzi o aplikację to wiadomo, szału nie ma, opcja Loop standardowo nie działa :D Trochę mi się "pokrzaczyło" jak zacząłem bawić się z zatrzymywaniem i odtwarzaniem pliku od początku. Przydałoby się dodać jeszcze kilka dźwięków.

Do ściągnięcia mamy QR Code powyżej lub link poniżej :) Raczej nie zamierzam płacić 25$ żeby zaśmiecić Android Market. :D

Oby następny wpis był jakąś ambitniejszą aplikacją. Chociaż Me Gusta jest niczego sobie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz