poniedziałek, 22 października 2012

Nowa aplikacja!



Może nie całkowicie nową ale wiem że jest ona na pewno bliższa wersji finalnej niż wcześniej, chodzi o Matura z Matematyki. Dostałem niepochlebne oceny w sklepie Google Play, więc musiałem coś z tym zrobić i naprawić swoje błędy.

Myślę że teraz zajmę się zaaktualizowaniem i naprawieniem kilku błędów w innych aplikacjach (a na mailu nazbierało mi się już trochę zgłoszeń :) ) Po czym zrobię płatną wersję Matury z Matematyki która będzie wzbogacona o większa liczbę pytań, a w obecnej aplikacji ograniczę zadania z 30 do 20... ale ze mnie ch.... ytrus... Ciągle brakuje mi jakiegoś wygodnego i prostego API do zrobienia wykresu poprawnych i błędnych odpowiedzi, najprostsze, najtańsze i najwygodniejsze rozwiązanie to chyba Google Chart jedyna wada to wymagane połączenia z internetem żeby pobrać wygenerowany wykres. Dodatkowo pewnie wykorzystam jsoup co by się za dużo kodu nie napisać i nie zmęczyć za bardzo. Na koniec pobawię się jakąś darmowym silnikiem do gry libgdx lub jMonkeyEngine albo jednym i drugim po czym zrobię krótkie porównanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz